Blogerzy na IWA

Norymberskie targi idą z duchem czasów. Oto po raz pierwszy na IWA OutdoorClassics wydzielono specjalne miejsce dla blogerów oraz innych uczestników mediów społecznościowych (digital influencers). Blogger Lounge została ulokowana w pasażu pomiędzy halami 2, 3 i 4 – poza kawą i przekąskami oferuje ona przestrzeń do nieformalnych spotkań, wymiany poglądów i „odkrywania nowych trendów”. W tym ostatnim zapewne wydatnie pomogą organizowane codziennie tematyczne targowe tours z przewodnikiem, dyskretnie sponsorowane przez wybrane firmy.
Dla potrzeb uczestników mediów społecznościowych została otwarta specjalna przestrzeń wirtualna (Social Wall), gdzie można zaistnieć pod oficjalnym hasztagiem #IWAshow. Strefa blogerska została zorganizowana we współpracy z Outdoor Blogger Network, oficjalnym partnerem targów. Z punktu widzenia przedstawicieli mediów tradycyjnych to doskonała inicjatywa – nareszcie media „społecznościowe” będą mieć swoje miejsce na targach i nie będą się plątać po biurze prasowym.
[JL]

źródło: IWA