Firma Broń.pl S.A. – właściciel jednego z największych i najstarszych w Polsce sklepów internetowych (działającego od ponad 20 lat), specjalizującego się w sprzedaży broni bezpozwoleniowej, akcesoriów strzeleckich i obronnych, odzieży oraz akcesoriów survivalowych – ogłosiła, że w IV kwartale br. planuje przeprowadzenie oferty publicznej akcji w ramach kampanii crowdinvestingowej. Zostanie ona przeprowadzona na platformie inwestycyjnej Domu Maklerskiego INC – CrowdConnect. Spółka planuje pozyskać od inwestorów 2,5 mln zł. Zebrane środki przeznaczone mają zostać na poszerzenie oferty produktowej, w tym rozwój marek własnych, rozwój sklepu internetowego oraz działania marketingowe. Te mają zaś polegać na zwiększenia nakładów związanych z promocją marki i budową lojalności klientów oraz inwestycji w rozwój sklepu internetowego – w tym nowej platformy, która zintegruje obecne systemy i zwiększy szybkość obsługi klientów.
[HG]
źródło: BROŃ.pl
2022/11/14