Kahles – „ta druga” austriacka firma optyczna – zyskała nowe logo, nowe produkty, i w ogóle nowy pomysł na biznes. Po przejęciu przez Swarovskiego (czyli „tę pierwszą” austriacką firmę optyczną) będzie się koncentrowała na sprzęcie dla strzelectwa sportowego i linii taktycznej, uzupełniając paletę produktów koncernu – choć dobrze się sprzedające produkty linii myśliwskiej także pozostaną w ofercie, jako tańsza marka. Linie produktowe będą oddzielne, ale obie firmy będą korzystały z tego samego zaplecza naukowo-technologicznego, z tej samej puli opatentowanych rozwiązań technicznych, a także z tej samej struktury logistyki sprzedażowej, co będzie oznaczać zmiany sposobu obecności na rynku w wielu krajach, w tym także w Polsce. Sieć sprzedaży Swarovskiego obejmie bowiem teraz także Kahlesa.
Nowe logo, zupełnie zrywające z dotychczasowym wizerunkiem graficznym firmy, pokazano po raz pierwszych na targach SHOT Show w Las Vegas – pełna paleta nowych produktów ma zostać zaprezentowana na kolejnej imprezie targowej, norymberskiej IWA OutdoorClassics.
[HG]
2018/02/16