Firma Helikon-Tex jest jednym z największych producentów odzieży survivalowej, militarnej, sprzętu taktycznego i outdoorowego nie tylko w Polsce, ale wręcz w całej środkowej Europie – z aspiracjami wykraczającymi poza nasz kontynent. Ich wyroby są dostępne poprzez dystrybutorów w 70 krajach świata, a poprzez stronę internetową także dla jeszcze liczniejszej grupy zainteresowanych klientów – przy czym na rynek kluczowy wyrasta USA, gdzie wyroby podwrocławskiej firmy cieszą się zasłużoną renomą. Zwłaszcza po tym, jak „zagrały” w popularnym serialu House of Cards i kilku innych filmach.
Teraz firma uruchamia akcję marketingową, przedstawiając swoich „ambasadorów marki”. W tej roli wystąpi ośmiu ekspertów ze świata strzelectwa sportowego, wojskowości, bushcraftu i survivalu. Jako pierwsi przedstawieni zostali Naval – polski były żołnierz elitarnej jednostki specjalnej GROM, autor książek o tematyce militarnej, oraz David Canterbury – rodowity Amerykanin, jeden z najlepiej rozpoznawalnych ekspertów survivalu i bushcraftu na świecie.
[JL]